Påväg mot nya drömmar i björnes bil, riktning Gbg.

Igår efter ngn timma på pizzan med ostoppbart mkt tjöt, skulle jag åka hen för att umgås med min bror. Dock krossades denna idéen när jag, mamma och Jonas kom innanför dörren och tio på tok för fulla killar springer omkring som tokar i huset... Ena killen snea något så sjukt att mam och Jonas fick köra hem stackarn till onsala. Och vid tio ringer Jonas och säger att dem måste hämta upp Linus... Så vid elva eller ngt kommer dem hem, med brorsan så sjukt packad och med ett stort Jack i pannan! Haha, tur att de gick bra, tur att mamma är så bra :) jaja... Nu har jag lämnat p.vännen hemma i min varma säng och klockan tio är första matchen. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0