Räck upp era händer.

Besökte krykan igår, så himla grymt!
Hamnda sedan i min gosiga valnöts famn, (när man skriver calle på iphone med för många ee och ll typ Calllleee, så rättar det de till valnöt?!?!?!) HAHAH! :D fast nä, juste, jag fick sånt jävla övertrötts anfall så han blev så trött på mig , vände ryggen till och när jag lugnat mej för att säga godnatt snarkade min lilla valnöt så gott så -.-'
Jaja, man får vad man förtjänar? ;D
Nu har jag dratt på mej en riktigt go kofta och mössa och ska snart ta bussen med Mandis in till kungs.
Vi ska fika och kolla lite, gott att få umgås med min lilla stjärna såhär en lördag :)

Försöker få ner lite "nya" låtar på min spotify lista... det går rätt bra! Men dock mest smörig kärleks texter, jag menar har vi ingen bättre fantasi? ;) Någon som vet en låt som jag bara måste ha med?



Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, valnöt.

snygg amanda på bild btw.

puss <3

2011-09-17 @ 17:00:39
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: amanda

valnöt haha! Mohombi - maraca är så jäävla go! puss på dig och tack för idag <3

2011-09-17 @ 18:43:35
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0