En sak bara

Jag hade inte lagt märke till detta om inte facebook statusarna kommit upp en efter en om det ...
Det här med rättegången om Breivik... Ni vet han som utförde massakern på utoya och bombade i Oslo.
Ja iaf han.
Och så prata jag lite med min mamma om det och så säger hon en smart grej bara...
Och de är ju det , att fan va mkt media den killen får?? Och det är precis vad han vill ha. Egentligen borde ingen se på det , ingen borde prata om det. Ingen borde bry sej om den sjuke jäveln... Sen förstår jag ju att det inte är möjligt. Det är en stor grej som man inte kan göra mindre än vad den är....
Men egentligen... Asså egentligen borde man inte lägga någon uppmärksamhet alls på han, för det är exakta det han vill ju. Så nu ska jag sluta bry mej, hoppas du får ett för jävligt liv breivik, det är vad du förtjänar.
Hoppas fler gör det samma :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det ör ju därför det har varit då mycket prat om att hans rättegång ska hållas stängd då han bett om öppen rättegång... Det har ju varit jätte Mycket diskussioner om detta sen det hände ... Hemskt ! Bedrövligt !

Hans rättegång kostar flera miljoner om dagen och de ska hålla på i 10 veckor ... Skänk pengarna och sätt in killen eller vafan som helst ...

Usch blir så upprörd !

2012-04-16 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0