flipp

ibland kan jag bara få lite flipp och total damp på vissa saker, och för att slippa gå runt och sura över dessa saker tänkte jag att jag kunde skriva ner detta, här. lixom en gång för alla ;)

för det första.
jag HATAR inte, jag älskar inte alla, men att hata är onödigt, därför är det sällan jag uttrycker mej så.
MEN något jag faktiskt hatar....
Det är andra, som tror dem känner mej.
När ni levt mitt liv, gått i mina skor, och framför allt känt och kommit ihåg, exakt allt det jag kommer ihåg.
under bara en dag, så visst då har du lov att yttra dej om vem jag är.

man säger att det man gör, är det som formar en till den man är.
och visst. så är de ju till stor del...
men också allt vi vart med om.

detta var faktiskt allt för nu. för de va så skönt att skriva av sej att jag faktiskt känner för att göra ngt annat.
typ äta melon och titta på megamind med familjen.
tjao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0