Valborg

En viss person gick upp vid sex idag eftersom hon tyckte de va smart att tacka ja till en 8timmars lång arbetsdag idag (de va jag, jag, jag och bara dumma jag, bara jag och ingen annan i hela Sverige känns det som)
Usch. Och min handled är fett infekterad , gör cpont, och så den där förbannade febern på de! Jajamen, någon som känner att deras dag började lika bra som jag? ....
Ville göra en fet utgång ikväll, men de är ju tveksamt med tanke på hur jag mår just nu. F-À-N .....

Haha nu ska jag sluta va negativ, min rast är snart slut och då ska den pigga och spralliga Elin ut och sprida glädje på jobbet (typ inte?) men iaf.
Vi hörs sen!
Hoppas ni ser till så ni får en toppen Valborg !!!

Ni kommer få se lite då och då resultat av klaras fototagning på mej, de kan väl va lite små intressant och lagom sommarinspererande ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0