Dag 2 – Hur ser din vänkrets runt omkring dig ut.

Jahopp, min vänkrets.
Jag har en liten hög, en liten klick med vänner som jag kallar för bästa vänner.
Dem ligger mej närmast hjärtat och med dessa , till skillnad från andra vänner så behöver man inte vara orolig.
Alltså man finner trygghet och det finns inget som hindrar våran vänskap från att hålla livet ut.

Jag har mina två grann tjejer, som deffenitivt hör till gruppen med BÄSTABÄSTA. Klara och Alex är två töser som jag älskar oerhört, och det vet jag att dem gör tillbaka, jag kan säga vad som helst till dem och dem lika så. vi kan sitta och inte göra någonting, samtidigt kan vi göra allt. inget är för stort eller svårt för oss!

sedan har jag vänner inom idrotten, dem jag träffar ofta och jämt och alltid har kul med!
Och mitt tjejgäng.
dem är klockrena. Och även om det kanske inte var som det var förut...
så håller jag ändå dessa brudar, nära mitt hjärta.
Jag älskar att umgås med dem, för det har man en roll, som uppskattas och som spelar roll.
Vi har minnen tillsammans, och även om det inte ser så ut nu, så ska vi även få måååånga fler galna minnen tillsammans!
Jag vet det.

jag har även klasskompisar som vissa ut av dem också hör till dem där nära hjärtat ni vet.
Jag trodde inte när jag skulle börja i en ny klass att jag skulle få några vänner, liksom på riktigt. men jo,
har bland anna två tjejer som tryckte sej in i mitt liv, och nu vet jag att jag kommer vara evigt tacksam för det.

ja, jag har helt enkelt många vänner jag håller tätt, samtidigt som tiden är knapp.
Men att hinna umgås korta stunder med dem kan göra att jag mår så himla bra.


Denna vän har jag nog umgåtts med MEST under mitt snart 18 åriga liv, så hon känner mej nog bäst dessutom? <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: det är lugnt! Tack :):)

2012-02-01 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0