hej igen.

nu har jag lugnat ner mej lite :)
hehe, det gick att få det mesta återställt på telefonen.
iaf bilder , vilket var de som jag oroade mej mest över ! -.-
så nu !
jag var alltså inte i borås igår. Utan jag var på gymmet en snabbis med Joz, för att sedan åka hem till henne,
göra oss i ordning, dra på förkrök hos mandis och sedan få skjuts in till Vallda , hem till oscar, för att överaska Ellinor med en fet överraskningsfest!

SÅ himla lyckad och roligt det blev också ! :D
Hoppas du tycker det med Elli? ;)
jag har himla roligt! guld värt att få skjuts hem också, Joz, sicken pärla <3
Idag vakna jag upp hos mannen, men ganska snabbt hem för att plugga teori och promenera med Alex !
Nu är jag dock klar för idag, ska mest invänta Roger nu för att spendera en myskväll hos love.

imon är jag ledig. hur nice? :D
<3
Här kommer bilder från igår! :D¨
(dock Iphnebilder = suddiga och ngra lysande ögon)


Jajemen, tummen upp för detta säger Joz !


Hos Mandis blev det Käk och Simpis bjöd på karamellshots !


I bilen, gött häng om man säger så :D<3


Vi tog med oss en grym korg från oss åsa tjejer :)


Folk kommer för att invänta födelsedagsbarnet <3


Och sen äntligen kommer hon ! :D
Och kastar sej i famnen på sin pöjk, mkt välförtjänta av varandra. Ni äger<3



hon blev vacker som drömmen själv i den fina klänningen hon fick av mannen !


Sen blev det FEST !

Denna bild får avsluta inlägget... då resten av bilderna inte går att se vad de är på typ ! haha
tack alla som deltog för en toppen kväll!
Och igen, grattis min pingla, stjärna och bässtis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0