Hemma igen!

Snön bara vräker ner, jag håller fast vid att jag tycker om den! Meeeen, den försvårar vissa saker som gör att jag bli lite små less på den också -.-'
Jaja, Har haft det helt underbart i varberg, perfekt.
jag tänkte skriva ner vad vi haft för oss och så, men känner att nä, det får dem som undrar fråga helt enkelt :)
själv ska jag bara njuta utav det, försöka ha kvar den goa känslan i kroppen, och minnas detta länge :)
här har ni tre bilder , (men min kamera är lite sönder så vet inte varför den blir så konstiga på vissa ställen)

Någon hade det bra iaf? ;)<3


Ganska tjockt, som vi gillare !



Väldigt röckig bild typ?
men jag ser allt jag behöver se i den.

hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0