Dag 1 - Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.

Jahopp.
min nuvarande relation.
Han heter Carl.
Och han har stått ut med mej i snart 1 och 1 halvt år.
Först kyssen från han, var i en tvättstuga, och det var den bästa kyssen någonsin.
Det var som att bli beroende direkt. <3
I början så fattade jag nog inte riktigt vad som höll på att hända, jag var bara så himla glad, chockad och ja...
haha, alltså jag trodde ju inte att det skulle bli han och jag, liksom som det är idag. Utan jag bara tog vara på det jag fick!

Nu är det lite annorlunda, jag är trygg hos han. Jag är forfarande lika glad, och ibland när jag kollar på han kan jag egentligen inte fatta att vi sitter där, jag i hans tröjja, i hans hus, med hans familj, i hans famn.
hur hände det liksom?
haha, han är underbar.
och han har fått mej att växa på ett sätt jag inte trodde va möjligt.
Mitt liv har börjat handla mer om mej sedan han kommit in i det. Om vad jag vill och behöver,
ibland är för mycket, han liksom skämmer bort mej.
jag som skulle beskriva mej själv som en tuff tjej, är JÄKLIGT töntig i min pojkväns närhet...
jag lipar som en gris hos han, och jag älskar att bli kliad på ryggen tills jag somnar och ja, bara va liten typ.
tror han skulle beskriva mej som en gnällspik...
En annan sak som är så fantasikt med calle, (som han heter för mej då) är att ibland, har vi bråkat, och oftast så är det jag som drar igång det hela, jag behöver bli förbannad iband, och jag behöver bråka.... och då är han där, tjaffsar med mej, men sedan, även om jag drog igång det, avslutar han det. typ nej nu räcker det...
han är bäst på att trösta, även om han ibland är rädd att det är han som gjort mej ledsen, fast de sällan är det, så tröstar han mej, varje gång, tillsut så får jag alltid krypa in till han, det är hans förtjänst att det har gått. att vi har löst det.

Jag älskar verkligen dej.
hur bra du är, det är galet.
att du jämt orkar ta hand om alla, mej och dej själv.
och att du är bäst på att vara du,
och så jävla himlans galet bra på att vara min. Och bara MIN.
och jag bara hoppas, att det stannar så, fortsätter vara så, så länge det bara går <3


Kommentarer
Postat av: julia

men åh, gulligullgull.

jag kommer ihåg när du satt på min skolbuss varje morgon typ och jag fattade inte varför.

sen när det gått ett tag (och jag hade fått reda på anledningen varför) så sa jag en dag "nä, elin, bli tillsammans någon gång!!" och då sa du "hehe, vi är tillsammans" GULLEPONKAR.

så himla fina är ni, mahhhgad <3

2012-01-31 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0