Peppa

Jag blir starkare och starkare hela tiden , det onödigt onda tynar bort . Framför allt börjar jag sakta men säkert sluta bry mej. Jag bryr mej inte om vad ni tkr...

Det är bara så , alla gillar snacka ... Och har man för tråkigt liv själv , ja då lägger man sej i andras! Inte för att man inte får vara stöd till folk, trösta och sånt är jätte bra. Men de räcker där ... Varför lägga sej i?!

Jag har mina mål.
Jag skiter väl i vad ni tror om mej.
Jag är en tjej som har påsen full med planer och idéer , som har äventyr pågång i en takt som är sund för mej! Jag behöver inte stressa med att få mitt namn känt. Jag behöver inte se allt , va med på allt !
Jag ska göra det jag mår bra av, och om ni inte gör det. Är det erat problem! Om inte ni , vänner och familj , blir lyckliga av min lycka , om ni tvivlar för mycket på mina val, då är ni bara för själviska och alltmänt tragiska för att greppa det ni ser ...
Visst jag kan ha fel, men det lär jag mej av själv, ok?
Jag menar vadå om jag hellre är hos mormor på lovet än super bort min fysik så fort det finns läge ? Vadå om jag hellre mår bra på söndagarna än är bakfull! Vadå om jag ibland vill ta en drink ? Vadå om jag hellre bara går hem och tar det lugnt efter skolan för att orka va trevlig ;)
Jag kanske behöver genom leva detta ! Och vadå om jag väljer att prioritera ett körkort, min familj, mina äkta vänner och min pojkvän!? Vad har ni med det att göra egentligen ....
Ni som tror att jag inte försöker för eran skull, ni har så fel, för p.g.à att jag försökt va bra för eran skull har jag ibland , ofta glömt va bra för min skull... Glömt av vad jag tycker. Försökt räcka till för mej själv, men misslyckats inför er ...

Ni kan sluta snacka nu, för ingen hör er längre. Ert ego bara växer ...

För att vara en bra människa, för att kunna bli bra, för att tycka att man
Är bra, måste man veta vad som gör det hela fel ibland och vad ens egna problem är. Och ta itu med dem och låta dem man älskar hjälpa en med det.
Jag är inte perfekt någonstans , ibland stinker jag så kass jag är! Men ibland kan jag va bra, om jag är mej själv. Och om ni inte tkr de, ja vad spelar det mej för roll ? ;)

Hejhå livet , här kommer jag


Kommentarer
Postat av: Klara

Heja heja heja! Du är så jävla bra!

2012-01-03 @ 15:53:08
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0