Tja

det är en sjukling som sitter och skriver nu...
skulle mest tala om  att jag lever, men de är knappt -.-'
det va länge sedan jag mådde såhär kasst !
Natten till idag var hemsk, sov typ ingenting...
men som tur var (hehe) stannade min älskling också hemma idag, p.g.a. ryggont
(är vi 60 eller?!?!?) så vi har liksom tagit hand om varandra idag,
badat, kollat massa film, ätit sånt vi tkr om och bara haft det rätt bra trots värk och sjukdom...
och som den prins han är stannar han hör även inatt! för om natten idag blir lika jobbig som igår,
behlver jag han. puh...
jaja, possetiva tankar nu!

haha, nu blire glass och film.
godnatt.

<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh fy! Krya på er gullisar <3

2012-01-18 @ 09:44:24
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0