Hej alla

Asså Gud va rolig dag igår ! Alla va så fina !! <3 grattis till er alla ! De två brudarna som va svårast att hitta (och jag hann få tag i i sista sekund) va ju Jenny och Julia! Men fick iallafall ATG i dem! Så fina ! <3 åh jag är så stolt att jag måste växt flera centimeter de senaste dygnet !!
Och hade en skit trevlig och rolig kväll hemma på kläppa toppen igår ! Idag har jag inte alls tagit de så lugnt som jag borde ! Inte försen nu ligger jag i soffan med en sovande pojk i knät framför en film! Äntligen kan jag andas! Men fy farao va fint och bra och bara underbart de har vart att få delta i detta årets studenters firande !


Kommentarer
Postat av: julez

vilka fina bilder <3

& tack för din ros, underbara människa.

2012-06-08 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0