BRA SOM FAN.

Sa just hejdå till HELA släkten, (utom skarafamiljen som inte kunde va med)
Ätit massa god mat ocg fått paket och tårta!
är nöjd och helt slut! va ju inne i partelle klockan nio idag för att spela badminton ! gick inte så bra...
MEN jävlar va gött de va att va på banan igen !
nu ska jag köra in till kba med alex, ska lämna av henne så hon kan fira Dennis, jag ska också säga grattis :)
sen blire kolla mello med alex (förhoppningsvis) och brorsan som e hemma och så :)
hämtar kanske upp min kärlek någon gång inatt och sover dag. PERFEKT!? JA.
loooovely!
två bilder av många härliga idag:
ni får se mer en annan dag :

Brorsan snart 20 år, jag 18, STOLT.


Min fina farmor. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du haft en bra dag....Tilda spelade bra idag, de åkte ut i kvarten. Spelade futsalcup i Vårgårda, vi kom hem lagom till Mellodifest. Kul att du klarat körkortet! Hoppas vi ses snart kramar i massor från oss!!

2012-03-10 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0