Fyra inte så använda men ändå FAVORITER från min garerob.


Denna klänningen har jag faktiskt sytt själv, i slöjden, men när jag väl har mod att sätta på mej den är den faktikst en klar favorit!



Detta är en enkel sommar outfit, men nog denna enda outfit jag känt mej annat än tuff i, men ändå nöjd... lyckades kanske se nästan söt ut, en klar favorit i sommar.


Här har vi en grym våroutfit, så enkel och jävligt bekväm!"


En höst outfit i bästa skick. (nyopererad handled, bortse), detta är nog den enda outfit jag kan säga jag använt flitigt.


Kommentarer
Postat av: amanda

du är ju för snygg!

2012-03-07 @ 21:14:29
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: julia

snyggingen!



hahaha, när jag ser din jacka, så tänker jag på l&c's artonårsfest... när alla mina grejer var borta, inklusive min jacka. och jag vandrade hem i din, full och jävlig. haha, asså....... puss <3

2012-03-08 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0