har velat visa upp detta så länge nu :

Alltså, något som jag inte kan sluta tänka på, och vara så jävla stolt över... det är mina finfinaaaaa kompisar!
Ni firade mej när jag fyllde ... !!! <33
och jag hade det så grymt kul ! och inte nog med det, Jag fick så himla fina presenter! så jag vet inte vad fan jag gjort för att förtjäna allt det jag fick?! men guuuud vad lycklig jag blev ! :D
ÄR ! ÄR LYCKLIG! hehe <3
och jag tänker faktiskt va så stolt och glad över detta, att jag skryter med det här på bloggen!
Här har ni allt fint , DEN SISTA BILDEN ÄR FINAST. behöver jag säga mer om den? nej, titta och se.

Rosor av min kärlek, så fin är du. Och en "icke svensk, finfin" champange av farsan!


Sånt här som man aldrig kan få nog av fick jag av Badminton systrarna & hedds'


Kläder, ett snyggt linne, och en tuff tröja från Jenny Och simone.¨


Fick även denna av Jenny, Så jäkla fräck!


Fina Martiniglas och fickplunta med shotglas/halsband av BästaAlex & Anna&Kajsa! allt väl använt under kvällen!
Och ett ljus som bringar lycka från krull nr 1, Även känd som hanna <3


En klocka precis i min smak från Linnea, amanda och Joz <3


Fick fina kort, en låda after eight och en dösnygg ring också! ringen är från farsan, chokladen från alex<3


Från bästis <3, hur fint?! MEGA !



Åh, denna fina klippbok fick jag av Mimmsan, <3 blev tårögd när jag läste igenom den och blir det varje gång!


fick inte så bra bild på detta... men Örhängen från Anna&Kajsa, Halsband från Jojjo och nyckelringen och örhängerna från julle,Andrea & sofia <3 älskar allt :D


ganska sött, BÄSTIS <3


från Elli, Älsklingen, Sandra och oscar ! tackar så mkt ! kommer äga!


tack så jätte mkt för att ni finns hos mej. <3

kan aldrig tacka er nog för allt ni gör och är för mej.

Kommentarer
Postat av: julia

attans så fina vänner du har! men det förtjänar du också. puss&kram<3

2012-03-12 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0