Skit

Hur jävla assur blev jag inte imorse när jag hade fixat mej, tagit bilen hit och planerat att komma i tid till min första lektion som ska börja tio, och Sandra ringer och säger att vi ska va på brandstationen idag klockan NIO ?!?!?!
Så himla typiskt mej att missa detta?! Inte nog med att jag redan va uppe och påklädd, utan jag missade ngt jag faktiskt gärna vart med på?! Ååååh! Fick flipp ..,.

Ligger och tycker synd om mej själv nu, tur att pojken börjar sent så han kan göra frukost åt mej och kolla Entourage med mej nu! Lite gladare då iaf...


Kommentarer
Postat av: julia

något bra i allt elände:)

&dina ögon är ju typ världens finaste.

2012-03-20 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0