Till AMANDA

Shoppingen under helgen för amanda önskade detta, och hon är finis, så vad gör man inte ;)

Glitter jeansen! från MQ.
300kr.
sitter så tajt så man får va glad om man kan dem inte spricker när man sätter sej...
hehe, men ändå bekväma och coola tkr jag, så dem kommer komma till användning!


Björn borg har fått in så otroligt mkt större och roligare sortiment (än vad jag minns och sett iaf)
jag har alltid älskat deras under kläder.
Fick med mej dessa i denna sköna skarpa blå färgen för ca. 400kr.


Dessa plagg inhandlades på Freeport idag. Dock kommer jag inte ihåg vilken affär bara för det...
Men byxerna är skitsköna i siden (stavning?!)
och tröjan är tunn och sommrig.
Var fyndiga köp då byxorna var hälften på och tröjan 30%


(fick ej min klänning på bild då den är hos jonas mamma och blir uppsydd. haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0