Blabla, stjärna till dem som orkar läsa !

Hejsan jag är dödstrött!
haha, jo, äntligen sittar jag nu ner, har just dratt i mej en macka.
Sitter i mitt oerhört stökiga rum och lyssnar på samma låtar om och om igen.
Igår var de en låång dag, gick i skolan mellan kvart i ett och fem. Jag, Simone, Hanna, felicia, Julia, Maria och underbaringen Kimmie som hade grova PMS:et, men vi älskar henne ändå!HAHA!
i vilket fall, vi sju hjälpte iallfall till och bara väskor under hela denna tiden. Det är nämligen så att SM i orgentering är i Åsa denna helgen, Och vi bärde alla 600 deltagares väskor. Snacka om jobbigt!
Haha.

sen efter detta passet, bar det in till Kba och pingskyrkan.
Där AlääxMinÄngel sjöng så man bara ville lipa. Jodå, så bra var det!
Dock blev det lite väl sent då jag inte var hemma försen 20 i 2 och skulle upp klockan sju idag..

Jag har varit på U1 idag. Tränar utbildning för ungdommar. Det var helt okej! Men efter fem timmars sömn och full fart sen igår morse kan jag ju säga att jag är totalt körd nu. Hade tänkt vara lite social ikväll, Men orkar verkligen inte.
Det blir popcorn, med smör & salt. Kanske att alääx kommer hit, men de får vi se ;)

Aj Löw ju.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0