HOME

Hemma från en trevlig tripp till falkenberg med galna moppebrudarna! TACK för en sjukt härlig helg"!
Nu har jag varit nere på vita, gudstjänst och dop, riktigt bra!!! Sen när jag kom hem, hjälpte jag min Mammi att plocka ved, HELT FRIVILLIGT ! :O
Är mätt, har varit det konstant sens, ah hela sommarlovet känns det som? xD

Något annat som känns, är att det känns som om sommarlovet är slut snart? men vafan typ 4 veckor kvar! :D
Ska inte deppa ihop någonstans ! Har massa saker att göra:

  • Åka till Mariestad och träffa alla släktingar
  • Fixa en toppen grejs med Joz!
  • Få min moped fixat, (fyfanvagött)
  • Tälta
  • Tripp med mimmi
  • Liseberg
  • Fotbollsläger
  • Käka glass med Carro

får se om jag hinner med detta, ska nog egentligen inte bli ngra problem? ;)

sleten tjej framför webbcamen ikväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite mer än 2 veckor bara ju ! :(

2010-08-03 @ 14:13:42
Postat av: Anonym

lite mer än 2 veckor bara ju ! :(

2010-08-03 @ 14:14:22
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0