älskling

Jag är bara så trött på det här!
Hur kan du bara sitta där?
Jag orkar inte bry mej,
Du kan se mej i ögonen och säga att jag inte finns för dej.
Jag vill vara en del av det vi va,
Hur kan du bara leva på da' för da' !?
Ett svek är ett svek jag vet hur det känns,
så som jag sårade, klart som fan det bräns!
Du är dyrbar för mej,
ärligt, så kan jag inte fortsätta mitt liv utan dej...

jag vill skrika förlåt och be dej att förstå,
men du vill inte lyssna så hur fan ska det gå?

Fast jag vet att du kanske gråter kan jag sitta och le,
jag orkar inte mer jag vill inte va me.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Lottar ut ett smycke i bloggen för andra gången nu :)

2010-09-19 @ 20:12:08
URL: http://much.blogg.se/
Postat av: Anonym

prata med mig...<3

2010-09-19 @ 22:54:56
Postat av: julia

puss på dig goding!

2010-09-21 @ 20:02:49
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0