käften tack

Jag vet att du egentligen inte är elak. Jag vet att om det tydligt gjorde ont på någon, så skulle du sluta.
Men hur mycket vet du? Vet du hurdu låter?
Blir du coolare för att du kallar dina vänner, dina syskon och tillochmed din mamma för ollonhövve? Känns det som du kommer högre upp när du svär åt alla du pratar med? byter ut tjena mannen, mot hej fittfan..
Mår du inte dåligt av att få en grupp människor hånskratta åt ett skämt som blev till ett påhopp, på en av dem i gruppen...
Jag vet att du vill visa dej stark och tuff. Men enligt mej har du redan visat det. Du har redan gjort, redan genom borrat det som kunde ha gjort dej svag, men gjorde dej starkare.
Det ända du gör nu, i mina ögon, är sjunker.
För du ser inte hur du sårar eller hur då kastar skit runt omkring dej. Du tror dej.
Tror att du behöver vara rå, för att få den respekten.
fast ne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0