TjennaHallå

Igår var det fääst hos Peter i ett hus. Det var riktigt skoj! Jag och Ellinor dansa loss och hade cpkul! :D
Jag åkte hem lite tidigare än tänkt, men det var nog lika bra! Kom hem till en däckad (MEN SÖT) Calle som verkligen inte gick att möka på... så jag drog fram täcke och la mej på golvet! Somnade och sov bra ! ett tag iaf ;)
I morse vakna vi tidigt och vid elva åkte jag in till kba och har nu haft prova på badminton för små sötisar! Körde även fram och tillbaka till KBA, gick rätt bra :)
Men som sagt, kvällen igår. Ellinor är en äkta pärla. & Hennes pojk, Oskar är fan inte dålig han heller.
Tack för en grymkväll goingar! :D


Nu åker jag ner till Calle igen, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0