♥ Dag 21 – Mina föräldrar.

När jag säger mina förldrar idag, syftar jag på Mamma Camilla och Jonas.
När jag säger mina päron, syftar jag på mamma & Jonas.
När jag säger pappa, menar jag Runo.
När jag säger farsan, tänker jag mest på Anders Antblad.

Min mamma och pappa. Vet inte så mycket om hur det hela börja... har aldrig frågat, och nu är det ovärt.
Jag vet hur det formades, hur dem formades och hur deras relation slutade.
Mamma och pappa har inte vart kära på länge, inte ens när dem fortfarande bodde tsm var dem kära.
Jag brydde mej inte. Tyckte dem va bäst, och dem påminde oss dagligen om att våran kärlek, barnen, var det som var det bästa i deras liv. För mej, var det normalt och inte alls konstigt.

Min pappa, jag tyckte han va ganska cool. sådär lagom pinsam ;)
Men så tycker väl de flest 13 åringar om sin farsa?
Sen blev jag äldre, nu känner jag min pappa mer som person än som pappa, vet hur han tänker och gör.
Han har lärt mej mycket.

Jag visste att dem skulle skiljas innan dem sa det.
Jag visste att mitt liv skulle ändras innan dem accepterat det själva.

Min mamma och pappa är två HELT olika människor. Det dem har gemensamt är att dem älskar idrott och oss barn. Annars, helt olika.

Min mamma är stark.
Min mamma älskar med hjärtat slående så att man både hör och ser hur äkta det är!
Min mamma är ärlig, är rak, och världsbäst.


Kommentarer
Postat av: julia

åh. FINT!

puss <3

2011-01-08 @ 15:10:57
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.sen
Postat av: Anonym

Camilla är grym!

2011-01-08 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0