♥ Dag 27 – Mina syskon.

Jag har tre.
Tre bröder.
Linus 18, Jesper 13, & Hampus 10.
Dem är idioter, puckon och dem bästa broschorna man kan ha.
Linus, är den snällaste människan jag känner. Alltså då menar jag genom snäll. Han skulle aldrig såra någon. Aldrig göra någon ledsen... Och gråter du, så gråter han med dej. Om inte utanpå så inombords, jag vet.
Jesper, han är killen som kommer ha det perfekta förhållandet när han blir stor. lovar. Trots att han just nu är inne i värsta tonårssvackan ever! så, jo. det vet jag.
Han är en äkta tönt, lipig och känslig som bara den. Helt unik är han. verkligen. Han kommer va din bästa vän-
Hampus.
 han har rakt hår. Jag och Linus försöker uppleva våra drömmar genom honom vad gäller hår. Hampus vägarar. han bryr sej inte. han är en sann glidare. Och dessutom har han sämsta konsentrations förmågan på denna planet, att den kommer bli bli hans kända charm när han blir stor. Snygg med rakt hår och värdelös till att få ut något mer än kärlek av. Vilket är allt, så vadådå?


Det är mina bröder det.
Dem har lärt mej slåss, dem har lärt mej att svära, att gå slappt och att spotta. Dem har lärt mej hur det är att vara dem, men dem har också lärt mej hur jag ska vara jag på bästa OCH sämsta sätt.
jaopp, värdelösa, värdefulla underbara bröder. Det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0