eftersom min mobil e stulen kommer det bli dålig uppdatering...

nu e jag hemma hos evans, efter en farsdag middag och gudomlig efterrätt sm jag just nu inte kan stava till -.-

igår blev det en lyckad överraskningsfest för mina pärlor simone och mimmi.
jag hade roligt och det hoppas jag att dem och mina andra tjejer och älsklingar som kom dit hade.

Idag mår jag skit.
Ren, jävla skit.
vissa tänker , aha , bakis, alkohol???
till en viss del, stämmer det. JÄVLA SVINONÖDIGA ALKOHOL...
men till en viss del är det fel.
jag känner mej värdelös, och vet ni vad?
Det goaste med att jag kan skriva det på bloggen är att jag nu (inte har någon mobil ) och därför slipper få några sms av folk som tycker synd om mej, och som frågar varför, för jag orkar inte ens förklara...
efter dem läst detta...
nej efter dem läst detta kanske det känns lite tråkigt en stund. liksom kul att läsa om denna attetyden..
allt jag känner är. skit. värdlöst och hopplöst. HAHA.
och jag slipper skriva mer, slipper förklara mer.
Utan nu ska jag konsentrera mej på dagen imon, det kommer en dag imon. och om inte den är bättre en idag, så finns det en dag efter det, och en dag efter det, och någon dag så kommer det rinna av en liksom.


hehe.det är jätte lugnt.
och det är fan inte synd om mej.
det är bara inte bra.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: julia

puss på dig!

2011-11-15 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0