Är de av tankar eller av trötthet som huvudet värker?

Har haft prov nu på morgonen. Tror jag klarar mej iaf! Fick tränat igår , och de va skönt. Blev piggare av de. Dock känner jag inte av det nu.. Usch. Det riktigt bränner i hövvet ! Haha... Och jag längtar tillbaka till den tiden då jag va bara Elin. Då behövde jag inte bekräftelse , jag bara var. Måste börja jobba med de. Måste finna det.

Slänger in en bild från förra sommaren. Eller va de sommarn innan de? Jag mådde så jävla bra iaf, speciellt den helgen jag spänderade i Falkenberg med bästa tjejerna och gjorde typ ingenting! Härlighet.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker så jävla mycket om dig.

2011-10-06 @ 19:54:24
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0