Trött

Idag är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Vill bara lägga mej ner och gråta ...

Men icke.
Min annars så förstående mor tyckte inte de va något alltenativ att stanna hemma (?) hon måste tycka det är väldigt lönsamt och nyttigt för mej att städa? För det är nog det ändå jag gör på jobbvägar här om man säger så ... Gymmar, solar ibland, är med på pass... Och städar . Det är inte bara rosor här inte ;)

Jaja, får sluta beklaga mej nu och ta sista salen här nu! Fyfan va jag längtar hem till min säng, där min sjuka pojkvän ligger och bara sussar så gott och försöker bli frisk :)

Vi hörs sen. Hejdå


Kommentarer
Postat av: amandisen

Heja dig! Min pärla vad jag saknar dig!

2011-10-27 @ 12:55:32
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0