påvärkas du?

Jag vill inte låta mej påvärkas av andra. Jag vill inte ändra på mej beroende på vem jag är med eller vart jag är.
Men jag gör det ändå, fast att jag inte vill. Det bara händer. Plötsligt är dem där gräsliga skorna underbart snygga.
Vi påvärkas hela tiden beroende på vilka vi är med eller vart vi befinner oss. Ibland är det dåligt.
Ibland är det bra...

man blir som man umås.

Samtidigt måste jag säga. När jag är med mina vänner,
det är då jag mår bra. & det är då jag är den jag är.
påvärkad av vart jag är eller med vilka, spelar ingen roll.
This is me.

 


Kommentarer
Postat av: Axel

Sant! man blir som man umgås. Alltså helt jävla körd i hövvet om man umgås med dig :P

2009-11-20 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0