Simone & Alääx

Sitter nu i mitt rum, som förövrigt ser ut som ett bombnedslag ... måste städa, pfft.
Kom just upp ur badet, göttgööttt!
Väntar på att Alääx ska komma hem, kanske blir bio ikväll, fårse.

Igår var det en mysigkväll iallafall. Vid sex gick jag och alääx ne till Åsa och mötte upp Simone. Vi gick till Pizzan och käkade. Efter det drog vi hem till Simone och badade jacuzzi(stavning?), Fett nice, vi drog på hög musik och sjöng med upp mot natt himelen, HELT OKEJ!
Simone var även påvög att drunkna i dn otroligt djupa poolen... höhö!
Var hemma runt halv ett, eftersom jag och alääx vågade på oss att gå hem. Bra där!



Kommentarer
Postat av: sim

jag skulle bara se hur det såg ut under vattnet!

haha helt okej (L) det gör vi om snart mina små änglar (L)

2009-10-27 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0