♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Vem är jag då?
Hmm. Jag är en tjej på 16 bast. Brunett och bruna ögon, fräknar har jag med. Oftast svart naglar, tror jag föddes med de... Jag bor i ett rött hus på kläppa toppen som ligger någon kilometer utanför Åsa centrum. Jag idrottar, älskar det och lever det. Badminton & fotboll, men älskar nog allt som gör att jag får röra på mej! Dansa är kul, synd att jag inte har några skills alls på dansgolven bara ;)
Jag har världens bästa vänner som måste nämnas. För utan dem, är jag ingenting. Jag är gift med Alexandra Antblad, en ängel från ovan, och det är sant jag svär! Mimmi, bästa vänner så länge nu! Sen Har vi bluehead, Brosch, Skyddsängeln och så vidare! Jag har även världens bästa farmor, som ligger mej nära hjärtat. KARIN ÅKESON, min farmor de. Min mamma är även bäst, fall ni undrar.
Värt att nämna dessa då dem gör mej till dem jag är.

I övrigt är jag en ganska lugn person, som gillar att ha koll på läget.
Jag pratar ganska snabbt och går inåt med mina fötter. 

När jag blir stor, vill jag bli en blandning av Hanna Pousette & Anders Antblad.

Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet. Jag tycker inte du kan skylla på kärleken för att få begå misstag som gör andra illa. 
Men, en fin kille vid namn Carl Evans, fick mej att tro på det som kallas kärlek. 
Han är hur bra som helst och har ingen jävla anning om vafan han gör ihop med mej liksom.
Jag mår bra hos han, med han. As bra.

Vad finns det mer värt att veta om mej? 
Jag har en udda men fin familj. Tre bröder, en mamma, Jonas, Klara&Emma, och en pappa då och då. 
Har även nyss fått en ny familjemedlem, Pepsi, min katt. love.


Ne, nu tog fantasin slut. ha de G.

Innan avklippning :)



 

Kommentarer
Postat av: L

du är underbar fina du

2010-12-14 @ 18:49:02
URL: http://linneazdiary.blogg.se/
Postat av: julia

fin presentation sexy maddafakkah! <3

2010-12-14 @ 19:25:50
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: D

Så otroligt FIN!

2010-12-17 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0