♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Hhaha, tänkte först skriva hus, barn, familj och ett bra jobb...
men vafan e det för dröm?! Drömmar ska väl vara det du vill, kanske kan, och måste verkligen ge allt för att uppnå. Något du vill bli, göra eller vara...

Jag vet inte.
Jag har många drömmar.
Jag Skulle vilja öppna ett café med mina bästa vänner på en av New York's största shopping gator.
Jag skulle vilja bli internationen styrketränare, och resa, träna mej själv och andra.
Jag skulle vilja bo utomlands och jobba som kostym kvinna (haha , jo jag svär )
Jag skulle vilja bli stylist, (haha) och öppna en stor sallong med Amanda.


Men jo. Min dröm, är nog att klara det där familjetramset ändå....


Kommentarer
Postat av: amandiiiee

Jag vil så hemskt gärna jobba med dig när vi blir äldre! Hade varit livet !!

2010-12-28 @ 20:46:44
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0