♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Jao. Det finns då många jag skulle kalla bäst. Det finns många, som faktiskt är bäst.
Men en bästa vän, Det har jag. Jag har flera, jag har dem i mitt hjärta. Var och en, en alldeles egen plats.
Men som sagt,Min bästa vän. Är tjejen som jag har delat mitt liv med länge nu.
Som vet allt, och som alltid kommer att göra det.
Hon känner mej, och hon vet.

Vi kanske inte ses ofta, vi kanske inte alltid förstår varför vi gjorde som vi gjorde. men ändå. Så är det just det vi gör. Vi förstår.
Jag är inte riktigt som jag ska utan henne. Och vissa saker hon gjort, känns det som jag gjorde också. trots att jag egentligen inte var där.
Alltså det är svårt att förklara oss, henne och vi.
För på alla bästa sätt så är det bara såhär det är. Mimmi & Elin.
Varför, därför.
Och fler ord skulle kanske bara göra allt förvirrat...
Jag älskar henne. Hon är grym, hon är en av mina bästa vänner.

& jo, jag måste flika in en till. Hur skulle jag kunna låta bli?
AlääxandraAntblad, dah bäst.
Utan dej, så finns jag inte, du är liksom tjejen ovanför, bäst.


Bästa.


Kommentarer
Postat av: mimsi

åh du är bäst elon! jag älskar dig, underbara du!

2010-12-20 @ 00:15:55
Postat av: julia

åh, vad fint!

2010-12-20 @ 19:14:12
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0