♥ Dag 8 – Ett minne jag har.

Ett minne,
Jag tar ett frächt minne ( jag misstänker att jag är senil och håller mej på tryggmark )
I sommras, bestämde jag och mina bästa brudar, DEA, ALÄÄX OCH KLARA, att vi tokigt nog skulle ta mopederna upp till falkenberg där dea har ett hus stående!
Vi valde en perfekt dag att åka som bjöd på regn och stormande vindar!
Väl framme, drog vi fram fyra maddrasser framför tv:n och åt pizza!
Vi blev liggandes där i tre dagar... hehe typ, vädret slutade inte härja! Men vi badade i stora vågor och Regn! Vi hoppade stuttsmatta och spelade kubb. Vi var bara vi, och vi ägde.



Läget är fett, och jag är som jag är. Sjukt gött.

Kommentarer
Postat av: D

det var grymt, ngt av dem annorlunda helgerna jag varit med om! nästa gång tar vi bilen till fjällen istället! ;)

2010-12-20 @ 22:32:56
Postat av: bajjsen

åhh underbart va de ! :D loovely! niii e bääst brudar :D

2010-12-20 @ 23:28:22
Postat av: Klara

Vi gör om det!

2010-12-27 @ 12:07:09
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0