JulKonsert!

Ägde!
Alääx, min stjärna, var bäst!
Nu Har jag slagit in alla klappar, bokat in julbord med brudarna, Planerat in en brakar fest i feburari, och vart på en grym julkonsert! Jag är inte redo, men oboý vad jag är klar!
Två dagar kvar. Kvar till lov. Kvar till älskling kommer hem. Kvar till julbord.


Slänger in mina goaste jullåtar!
Mer Jul

all i want for christmas is you



& En Ny favorit.

No more lives torn apart
That wars would never start
and wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end
This is my grown up christmas list



Kommentarer
Postat av: julia

två dagar kvar tills din älsklings syster kommer hem, jag längtar!

hoppas förövrigt att jag får träffa dig om du är hos familjen e under lovet:) puss min fina!

2010-12-20 @ 19:15:43
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0