Hejhejhallå

Jamen, de va ju lite sådär tufft att elin åkeson spela innebandy match idag, vem kunde ana det? :D
Och bra gick de vi vann till och med, vet i och för sej inte om jag va till större nytta mej kuligt värre va det.
Kände att jag behövde upd, så ni vet att jag lever, eller nått.

Mimmi va en ängel och sov här igår, tack,
har kommit på att va hemma själv, inte blir så kul när de blir för länge.
Men idag är min bror på krogen för första gången, han va sprallig för detta,
till och med snäll och så, tyckte detta skulle uppmärksammas.
Träffade även på Joz en stund idag, härligt.
Imon blir de badminton och annat på kvällen, brabra.

Nysnaggad babe, och en tjej, nyss fyllda 15 som är sådär speciell.
puss

Kommentarer
Postat av: julia

du är svinduktig i innebandy. puss

2010-03-27 @ 18:55:49
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: hannie

haha, vi gillart'

2010-03-28 @ 19:32:42
Postat av: Caroline

haha mina små arbetsmyror ;o)

2010-03-29 @ 16:08:37
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0