MMm..

Jenny har ju fixat min blogg, och headern är grymt fin!  men efter att ha hatt den några dagar, inser jag att den inte är så jaig, får fixa detta..
Helgen har varit bra, grymt bra. Spelat SM, kom till 16delsfinal, vann min greklandsbiljett eftersom pap inte trodde jag skulle komma så långt ;) har umgåtts med Heena, <3 har lekt med Alääx, och snaggat Axel, och idag var jag och fika med simone&joz vilket var mer än bra! nu har jag just duschat, eftersom jag och alääx duktiga som vi är vart ute och sprungit, wihoo, imon är det måndag, konstigt nog inte alls lika jobbigt som det brukar kännas.
Saknar mammii.

Fina tjejer i vårsolen <3


Kommentarer
Postat av: joz

<3 ..

2010-03-14 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0