vad är väl ett normalt liv, när man kan leva udda?

Igår efter skolan pumpa jag och ellinor gym, as duktiga ? Och sen var jag med på pappas möte på karma, innan jag åkte hem packade, och drog in igen för badminton träning.
Somnade hos mongot. Och Vaknade av små fjant pussar i hela ansiktet. det bästa som finns? Ohja! :D
Matte provet är avklarat nu. Och skolan rullar, men inga andra gör. Så blir nog mest att ta sej igeom utan dampryck under dagen, höhö.
Så kommer mongot upp till mej ikväll, så vi slipper vi hämta han imon innan vi sitcker.
Kommer nog bli rätt skoj och rätt så jävla gött att komma iväg och slippa kaos här hemma.

Nä, nu ska jag fortsätta att göra ingenting. hejdå.

Bjuder på en sommrig, fett jälla härlig bild såhär i snöstormen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0