where do you go?

beslut ångesten är på mej varje dag, och mitt hem är min resväska. Klagar inte, bara punkterar detta. och hoppas ändå att det ska rinna ut.

Idag var jag och kolla min handled, allt såg bra ut, och värken är normalt (hur kan denna värken vara normal undrar jag?! Damn) men iaf, så är det och det är rätt gött att veta. börjar rehab träning så fort vi fått tag på den som ska sköta det om man säger så :)
Nu ska jag iaf sova, eller iaf krypa ner under täcket. Är i min allt för sköna säng i pappas hus. mitt hus..?
whatever.
juste! kba kampen var idag, tror... hum, ah vi åkte på pisk... men publiken ägde (och ja, vi var fler, för vi har många fler helhjärtade aranäsare på vår skola så allla var på plats.) ägde lindälv iaf, och där var ju min uppgift så är väl nöjd mitt bland alla förlorare trots allt ..
Mimmi var asbra, lekte dem totalt, bra gjort bästiiis.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia

cred till aranäsklacken!

2011-05-12 @ 19:11:39
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0