Mitt nya häng

Sitter i min stuga , måste bara få skriva detta då jag e rätt nöjd över läget att ha ett eget ställe :)
Jag har vart hemma idag, pluggat lite och fixat lite :)
Japp känns helt ok!

Men i sanningens ögonblick tänker jag senare lägga upp ett inlägg om något helt annat , lite mer blajj, andra skulle kalla det djupt ... iaf, kika in senare ( vet att det är mina kompisar som är majoriteten som läser min blogg , så detta känns vettigt att be dem det? )

Här får ni lite bilder på mitt nya place :)


Kommentarer
Postat av: A

Jävlar vad du ser ut att ha det mysigt gosi! Bara så du vet, så tänker jag på dig och du vet att jag inte är långt borta. puss

2011-11-30 @ 21:53:34
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0