Dag 4 – Hur skulle du beskriva dig själv.

åh. jag vet hur jag skulle vilja beskriva mej själv...
men då skulle nog jag ljuga värre en skvallertidningarna.
hehe´
Om man möter mej som främling så tror jag att jag ser ganska sur ut, typ lite grinnig...
folk säger till och med aggresiv.
haha...
Men jag har tusen olika humörsvängningar. Och jag kan vara på så otroligt många sätt.
Och det som är svårt med mej är nog att jag dessutom är ganska öppen med det.
Jag är lätt att läsa, men det betyder inte att jag är lätt att hantera.

jag är en tjej som vill så jävla mycket, men inte allt för ofta har orken till det...
Men jag är också TJEJEN som ska ändra på, (inte sej själv) men på sitt sätt att leva under detta året.

Jag älskar att vara jag så många ggr, samtidigt som jag är så upptagen med att tänka på för mycket annat än att bara äga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0