Hej

Har verkligen inte orkat blogga. Så trött. Inte sov trött. Irriterat trött, ibland ledsentrött.. Och på detta ska jag även plåga mej själv med att jag har PMS också. Jävligt onice....
Hade grymmaste helgen ! Så klart ska man känna tvärt om när veckan drar igång ....
Åh . Till en början vill jag förvara mej. Med att visst. Jag är en känslig person , men bara för att jag är en person som har kanske tusen känslor inom mej medans ni andra har 3, betyder det att mina skratt eller tårar är mindre ärliga ? Nej tänk på det.

Jag är trött på att bli missförstod HELA tiden , jag är trött på att försöka så jävla mkt men ingen förstår. Något som jag känner är och något jag borde tänka på själv och även vill att NI ska är:
Ett. Alla är olika , men för de är har ändå tårar känslor , ett ja och ett nej, samma betydelser.
Två. Det är jobbigt att bli vuxen
Tre. Du måste gå ett helt liv i mina skor för att känna mej lika bra som jag själv...
Och du som jag tjänar på att fråga och acceptera svar och frågor. Man kan inte förstår allt, men man kan göra sitt bästa för att acceptera det som det är.

Det var allt för mej för stunden.
Nu ska jag strax övnings köra BMW:n , illgött, Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0