Tack tusen ggr om !

Kan inte fatta att jag har så fina kompisar ?! Hur kan jag förtjäna detta ?! Ni är så jävla bra !!!
Ångesten idag, antar att det mest är bakfyllan , men lite av ångesten hänger på att det känns inte som jag förtjänar detta! Tårögd....
<3

Fick så fina presenter ! Dem ägde !! <3
Mam och Jonas va änglar som förtjänar all tack i världen för dem skötte kvällen så den blev så bra !
Och skjutsen hem var guldvärd !
Och du har jag inte ens räknat med min prins här , som står ut med mej , och lever ihop med mej trots att jag är bag...

Tack snälla alla!
Tack!!!

Nu ska jag ner till ålderdoms hemmet , 16-21 är det som gäller idag!
Ganska seg med dagenefter ångest och samtidigt ruset över hur glad jag är som om vart annat kommer med stunder av sprängande huvudvärk !
Men det var det värt !
Hade en utav dem bästa dagar/kvällarna i mitt liv!
Bilder och sånt kommer sen !
Slänger in snabbt på min älskling från igår och partytjejerna :
Big love !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så jävla snygg är du! Tack igen my dear! <3

2012-02-25 @ 16:16:21
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0