Det går bra mu

är i skolan. första dagen denna veckan för mej...
har lite magont och svidande ögon, men känner inte för att klaga idag!
Nej, för idag är en bra dag!
jag är hyffsat frisk, och fick träffa mina vänner, Elli & Sandra. Fan va jag diggar er!
och efter plugget kommer pappii och calle plocka upp mej så ska vi handla mat inför veckan och äta lunch tillsammans.
mysigt.
Ikväll blir det lite lagom med festligheter, ohyes! ska bli feting nice faktiskt.
hepphepp, peppepepp....

och utöver det, så klarar jag plugget ! ( kanske inte matten ) MEN allt annat. sitter på engelskan och är typ klar?!
bra där !

Hittar du ngt i örat EEeeelskling?? ;)

facelook.

Kommentarer
Postat av: amandisen

ska bli så kul ikväll! :D snygg som fan är du föresten! (L)

2012-01-20 @ 12:53:02
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0