Hihihi bus

igår fick jag och min sambo byta hem sådär runt elva på kvällen (orkade jag det? nej)
inget vatten hos farsan...
blö.
men är tillbaka idag, inte vattnet men vi är här ändå ikväll...
Btw. tycker det är lite småsött och det pirrar sådär gött i magen att få skriva och säga min sambo!
Haha, för det är ju trots allt det han är under denna veckan. min lille sambo, haha!
Men ikväll behövde jag verkligen ledigt från han ! (skoja love) så snart kommer Sandra köra upp för uppfarten,
KÖRA BILEN ALLTSÅ, jajemen, hon har med sej Elli också! HUR MYS?! vi ska äta lite kvällsmat och hänga en stund nu !

hörs sen.

det finns inget fel, inget ljug, inget som inte stämmer i de orden då jag säger att:
jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0