Blev så bra så bra! :D

Åh vilken grym kväll de blev tillslut <3
Sådär lite oplanerat , efter en sjukt god räkasmörgås för mej på esters, så åkte jag med Mimmi och Nathalie mot Gbg! Och jag har skrattat! Haha, polisen kommer på när vi åker buss och alla får panik , drickor göms, men framför allt slängde sej folk på säkerhetsbälten! Haha! Och sen till klubben apartment (?) där jag hade det trävligt med tjejgänget som vi åkte med Johanna och så, och ja!
Fick dock åka hem tidigare, har match imon , eller ah fast jo ;)
Haha! Och jag fick ju slänga mej in i en taxi! Haha kul resa va det! Hahhaha

Jaja, nu är jag hemma, trött som fan!
Mina fötter gör ont som aldrig förr! Har gått så mkt i jobbet och nu klackskor! Slut tjötat här nu!
Godnatt!!

Mimmi och Nathalie med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0