Tyska suger.

sitter på tyskan nu. Dock är jag inte riktigt med i genom gången, Nina gav mej en annan uppgift.
Och eftersom jag ändå har fucking IG i Tyska så kan jag lika gärna göra något annat ?
Vi har slöjd snart, jag brukar tycka det är kul men är så jävla trött så vettefan om jag är så jävla pepp på de nu ;)
sen blir de film i engelskan, chill.

efter skolan drar jag dirket till åsagård och har badmintonträning med småbarnen, och sedan direkt på de in om träna själv i kba. full dag idag jao.

Vet inte om de beror på att jagär trött, eller på att de börjar bli mörkt redan klockan två om dagarna, eller för att alla andra är mycket bättre än mej... men känner mej grymt nere just nu.

Samtidigt som tanken på julen får mej att kämpa på.

Btw. Simone har tappat rösten och låter som om hon svalt helium... fett kul

Kommentarer
Postat av: Jenny

bästa sättet i att få tag i dig är genom bloggen ;D

du, kan du kanske ses i helgen? ;D puss

2009-12-14 @ 23:01:44
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0