blir typ irriterad på sånt...

Ja, då sitter man en lördag utan planer framför sej...skönt.
Jag skulle vart iväg på tävling även denna helgen, men min fucking halsfluss satte stopp för det.
Farmor är här, underbart :D!
Och igår hade jag och Alääx en väldigt djup diskution om sms.
Jag tror redan jag skrivit om detta en gång, men hur jävla irriterande är det inte att få svaret OK i sms?
haha, eller när dem inte gör sånna där.. vafan heter de? Gubbar! gula är dem...
Aja skit samma vad dem heter, kommer inte ihåg. Men iallfall, folk som inte gör sånna borde ringa istället!
De är svin tråkigt att få ett kort SMS utan några sånna... gubbar ;S

så ska det se ut ! ;D


Kommentarer
Postat av: linn

smileys elin, smiileys ;D

2009-11-21 @ 13:41:22
URL: http://gnus.blogg.se/
Postat av: Klara

Och jag får panik när folk använder sådana mer än kanske två MAX

2009-11-24 @ 16:12:55
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0