toppen helg ju!

Min helg visas i bilder denna gången, eftersom jag känner mej duktig som har haft med mej kameran hela helgen!

Simone 15 år!
Partyy'

Jag & Linnea.


Födelsedagsbarnet !


Julia & Linnea, söööta!


Me and Daring.

Moa & Mimmi


Efter detta blev det badminton på lördag, gick okej, kom tvåa..
Slänger in en bild på underbaringen Pao som tyvärr stukade foten när vi möttes :(



Efter detta så åkte jag och Hampus, (inte min lillebror) Hem till Anton, där vi skulle sova, najsnajs... snacka om heelt okejj natt iaf :D

AntooonFjaantoon!


Filmerna från denna kvällen är barnförbjudna... även fast jag har en söt film där pojkarna ställer till med en finfin dansuppvisning så kan jag tyvärr inte lägga upp den här utan att kolla med de boys först ;)
men här är en bild från den :



Puss & kram skummbanan!


Får inte glömma helgens låt heller :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0