FredagFredag!

Aläx står och plattar mitt hår. Skönt tycker jag :D
igår var jag och aläx i kyrkan, vi åkte in vid nio och vid hav tolv gick vi ut. VI gick tillsammans med några andra från kyrkan till stationen i kba. Där stod vi och delade ut pepparkakor och varm oboý  !Haha, jodå och tro det eller ej men det var hel underbart! Även fast man näst in på frös tårn av sej , fick man en värme av att få göra detta som gjorde att man inte hade känt om man så tappat tårna ;)

jag vet faktist inte vad som är bäst med att få åka med AlääxDahBäst til körkan..
Jag älskar allt. Alla som hälsar leende, musiken som får en att rysa. Alääx när hon sitter bredvid mej och sjunger med, Hon är grym på att sjunga! 

Innan vi gick ut. Så gick vi in i ett rum. Vi skulle be, så vi knäpte händera och Alääx's farsa började prata, men han var inte den ända för alla mumlade samtidigt. Jag hörde inte vad alla sa, och jag fick en stor klump i magen där jag satt. Jag hade verkligen inget att säga, min bön lät mer, Tack för jag får vara med... Hmm, tunghäfta.
Det finns så mycket att säga, att det blev för mycket, och jag fick en kortslutning typ.
Aja, Får gör bättre nästa gång!

Kom hem halv tre. Trött och när man la sej ner i sängen kände jag hur ont jag hade i hela kroppen. Var helt slut körd och somna på två röda.

JUSTE! när vi körde till stationen, så krocka vi med... Haha tänka sej. Nu har man gjort det med :)



Just innan bruttan och jag drog ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

mina sööötnnooosar.

2009-11-08 @ 00:26:01
Postat av: Anonym

så jävla fina ögon

2009-11-08 @ 00:53:31
URL: http://josefinecollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0