Jag älskar dej mamma.

Idag har det varit en lååång dag, elva timmar i badmintonhallen.
Kom ändå hem med vinst i Dam Singel B där jag vann 200kr heelt okej :)
Mamma fick åka ambulans idag... hon gjorde illa sej när hon spela. Knät -minisker & ledband...
När jag ser att det ligger någon längst ner i hallen funderar jag över vem det är som har likadana kläder som mamma på sej... Sen kommer lovisa. Usch va rädd jag blev när hon säger att de är Mammi. Tro mej jag skrek ut MAMMA i hela hallen och sprang dit fort som fan.
Inte kan man säga att det gick bra, men de va inte farligit.. ''de gör bara ont''

Som om de inte vore nog, när vi ska åka hem, har några jävla idioter slagit sönder rutan på passagerarsidan på Jonas bil. Så jävla irreterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0